درباره پنگوئن گوگل بیشتر بدانیم

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما


جهت سفارش تبلیغات با شماره در تماس باشید (ماهانه تنها....... تومان با بازدهی عالی)

ثبت تبلیغات لینکی در سایت تنها با ...... تومان در ماه

پنگوئن گوگل الگوریتمی است که در سال ۲۰۱۲ یعنی یک سال پس از تولید پاندا توسط شرکت گوگل عرضه شد. مانند پاندا هدف از پنگوئن گوگل نیز مبارزه با سایت‌های ضعیف و به قولی وب اسپم بود بنابراین بسیاری پنگوئن گوگل را پاندای دوم نام نهاده اند. از آنجایی که یکی از معیارهای رنکینگ سایتها تعدا لینکهای ورودی به آنهاست، وبمسترهایی پیدا می‌شوند که با دادن پول به سایتهای دیگر از آنها می‌خواهند لینک سایت مورد نظر را در سایت خود قرار دهند. این یک تقلب بزرگ است که گوگل برای مبارزه با آن الگوریتم پنگوئن را طراحی کرد. بنابراین می‌توان گفت حوزه فعالیت پنگوئن گوگل بر لینک بیدلینگ متمرکز است؛ بدین صورت که این الگوریتم تعداد و نوع لینک‌های ورودی به یک سایت را بررسی می‌کند و درصورتی که این لینکها با محتوای سایت مرتبط نباشند و یا تعداد آنها بسیار زیاد باشد، سایتهای مورد نظر را به عنوان اسپم شناسایی می‌کند. این الگوریتم علاوه بر موارد فوق که یکی از مصادیق سئوی کلاه سیاه است، مطالب کپی پیست شده، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی، دستکاری در لینکهای ابر متن و … را در لیست مبارزه خود قرار داده است تا سایتهایی را که می‌کوشند با فریفتن موتورهای جستجو و خرید و و فروش کردن لینک در صدر نتایج قرار گیرند را از رسیدن به هدفشان بازدارد. این الگوریتم زمانی وارد بازار شد که بازار خرید و فروش کردن لینک داغ بود بنابراین خصوصیت اصلی آن نحوه رتبه‌بندی سایتها براساس بک لینکهای آنهاست. بدین صورت که سایتهایی با بک لینکهای بی کیفیت در قعر رتبه بندی قرار می‌گیرند و حذف می‌شوند و سایتهایی با بک لینکهای خوب در صدر نتایج و رتبه بندی قرار می‌گیرند. الگوریتم پنگوئن گوگل در ابتدا اشکالات بسیاری داشت و حتی سایتهای با کیفیت بسیاری را از گردونه خارج کرد، اما به مرور این اشکالات را رفع کرد. به علاوه این الگوریتم نیز مانند الگوریتم پاندا مدام در حال به روز شدن است تا با تعداد بیشتری از دغلکاران دنیای وب مبارزه کند. در هر آپدیت ممکن است سایتهایی دچار افت رتبه شوند و سایتهایی در رتبه بالاتری قرار گیرند. چگونه با پنگوئن گوگل دوست شویم الگوریتم پنگوئن گوگل برای مبارزه با اسپم وب‌ها شاخص‌های خاص خود را دارد که بیشتر در حوزه لینک بیلدینگ قرار می‌گیرند. اصلی‌ترین راه عبور از فیلترینگ تمام آن شاخص‌ها تولید محتوای خوب و با کیفیت است. زمانی که یک وب سایت محتوای دست اول و کاربردی داشته باشد نه تنها محتاج به لینک بیلدینگ نیست، بلکه دیگران به دلخواه خود به محتوای آن لینک می‌دهند و روز به روز به کاربران آن افزده می‌شود و در صدر نتایج جستجو قرار می‌گیرد.استفاده از شبکه‌های اجتماعی نیر در این راستا مفید است. فیس بوک تویتر و .. مکانهای خوبی برای به اشتراک گذاری محتوای تولید شده در وب سایت می‌باشند.ایجاد یک یا دو بک لینک قوی بسیار بهتر از ایجاد چندین بک لینک ضعیف است.قدغن کردن کپی پیست برای تولید محتوای سایت باید اصل اساسی در مدیریت هر وب سایتی باشد.تولید محتوا به صورت منظم می‌تواند نیاز به لینک بیدلینگ را از بین ببرد و باعث شود خود محتوا عامل لینک‌دهی به سایت باشد نه دادن پول و راههای غیر متعارف دیگر.نکته طلایی راه رهایی از تمام فیلترینگ‌های گوگل رعایت جانب کیفیت در تولید محتوای سایت می باشد. گوگل با ارائه هر الگوریتمی به دنبال آن است تا کاربرانش به آنچه که می‌خواهند آسان‌تر و راحت‌تر دست پیدا کنند. بنابراین وب مسترها هم می‌توانند در همین مسیر قدم بردارند و آن محتوایی را که مخاطبانشان به دنبال آن هستند تولید کنند تا در صدر رتبه بندی‌ها باشند.
ادامه مطلب : درباره پنگوئن گوگل بیشتر بدانیم

مشخصات

  • منبع: http://shayanweb.parsablog.com/post/2
  • کلمات کلیدی: گوگل ,لینک ,پنگوئن ,سایت ,الگوریتم ,محتوای ,پنگوئن گوگل ,تولید محتوای ,قرار می‌گیرند ,الگوریتم پنگوئن ,محتوای سایت ,گوگل بیشتر بدانیم
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید: fdmusicir@